Tuesday, July 13, 2010

cantik kiraan nya

Assalamualaikum... :)

budak malas nak menhapdet dah timbul semula adehhh... sian kat blog ni dulu masa mula-mula bukan main berkobar-kobar... nak-nak masa tengah giat nak buat persiapan hari besar rajin je nak post itu ini... nak amik ilham la...nak share idea la...nak luah perasaan la... skang bile dah kawen hidup bahagia.. opsss kadang-kadang ade jugak beperang..perang cinta... dah lupa kat blog ni... ape la nasib ko blog.... tapi walau ape pon tiap kali ade tarikh atau peristiwa indah bahagia suka mahupun duka aku tak penah lupakan kan kau.. akan ku coretkan sesuatu agar aku bole ingat peristiwa penting itu... tiga, lima...atau sepuluh tahun akan datang..InsyaAllah...

CantiK kiraan nye tarikh hari ini aku sudah bergelar isteri selama 1 TAHUN, 1 BULAN, 1 MINGGU & 1 HARI.... tetiba hati jadik sayu hahahaha.... alangkah bahagianye bila kita dapat berkahwin dengan orang yang kita idamkan...dengan orang yang kite cinta.... terima kasih Tuhan kerana kau talah menghadiahkan aku sesuatau yang memang semua orang impikan... Alhamdulillah..

Semoga Aku akan terus mengecapi kebahagiaan ini... amin... Happy 1 Year, 1 Month, 1 Week, 1 Day Anniversary Daddy.... i love u muahhh!!!!!