Wednesday, August 13, 2008

hari baru

Pertama kali tulis blog ni... aku tak la pandai sangat dalam bidang penulisan ni tapi aku cuba jgak...mmm hari ni hari terakhir aku bekerja dalam minggu ni.Esok aku dah mula bercuti, tapi hari ni mood nak bekerja tu mmg xde lansung rasa malas la nak buat keje kepala ni dah dok ingat kat kampung halaman terchenta je... cam ne la persiapan dorang tuk majlis aku sabtu ni hehe...

harap semuanya akan berjalan dengan lancar... majlis yg aku maksudkan tu adalah majlis pertunangan aku.... rasa pantas je semuanya jadi.tak sngka aku dah nak jadi tunangan orang dan aku pasti ramai kawan2 dan saudara mara terkejut dengan berita ni huhu... ye la aku ni kawan punya la ramai sampai dorang tak tahu siapa bf aku yang sebenar....tup2 tau-tau je aku dah nak kene ikat haha...tapi pada aku ape pon yang akan mereka katakan aku dah tak ambil kisah sebabnya aku dah dapat apa yang aku mahukan selama ni...chenta hati yang amat memahami....

Aku sangat bersyukur kerana Tuhan dah temukan aku dengan seorang yg sangat memahami... dah sekarang baru aku sedar kenapa selama ni Tuhan selalu uji aku dengan kesedihan sebabnya Tuhan nak beri aku hadiah....hadiah yang tak ternilai harganya...yang tak mampu aku beli dengan berjuta... juta wang pon... hadiah tu chenta hati aku la Abd Rahim Md Jamil... syukur alhamdulillah....

Untuk Dady... Terima kasih kerana menerima aku apa adanya...

- Terima Kasih Cinta By Afgan -
Tersadar didalam sepiku
Setelah jauh melangkah
Cahaya kasihmu menuntunku
Kembali dalam dekap tanganmu
Terima kasih cinta
untuk segalanya
Kau berikan lagi kesempatan itu
Tak akan terulang lagi
Semua kesalahanku yang pernah menyakitimu
Tanpamu tiada berarti
Tak mampu lagi berdiri
Cahaya kasihmu menuntunku
Kembali dalam dekapan

No comments: