Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Friday, August 22, 2008

kebosanan sudah

dah lama x tulis blog ni, bukan ape susah sebenarnya aku nak cari ilham nak menulis, aku ni bukan lah teror sangat dalam bab tulis menulis ni... teringat aku kat fauzi... dia penah cakap kat aku "ala orang yang tulis blog ni xde life ye la semo perasaan nak share ngan orang" mmm ade ke patut dia cakap macam tu tp pada aku ape yg aku tulis bukan bermakna aku tak ade kehidupan aku sendiri lagi pon bukan semo kita nak kongsi.. rahsia tetap rahsia ape daaaa

hari jumaat selalunya aku memang tak ade mood dah nak kejooo almaklumlah kepala ni dok pikir tilam bantal kat umah bestnye dapat tido lame2 zzzzz huhuhu. tapi malam ni aku ikut DEAR balik JB mmmm sebenarnya aku malu+segan nak ikut DEAR tapi bila tanye mak, mak pon suh aku ikut katanye nak suh aku beramah mesra ngn family DEAR... aku bukan ape kang aku jadi batu dok keras je time aku jupe family DEAR tu... tak pasal-pasal dorang cakap aku sumbung pulak nanti. tapi... tak ape la aku pon sebenarnya jenis yang banyak cakap cuma aku susah nak bercakap bila orang yang aku jupe tu pon x banyak cakap hohohoho


Dah seminggu bergelar tunangan orang ni cam biasa je aku rasa... ramai gak yang tanye "ape ko rasa dah jadi tunangan orang ni??" jawapannya..... serooooonnooookkk la beb aku tak penah aku rasa ade orang care macam ni... sayang sangat deh DEAR kat aku... tiap pagi ade orang kejut....tiap malam ade orang wish gud nite.... setiap masa ade orang ingatkan aku pada kewajipan lima waktu aku....n paling penting aku dah tak payah susah-susah untuk mencari lagi... aku dah tau DEAR orangnya... hanya DEAR...pasti DEAR...

Syukur semuanya dah selesai Alhamdulillah semoga keluarga DEAR bole menerima aku seadanya.... kat bawah ni ade beberapa pix pertunangn aku tempoh hari... 160808 (08 + 08 = 16)


No comments: