Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Monday, June 22, 2009

AWARD


dah berabuk blog ni sunyi tanpa entry... sebabnye aku agak kesibukan sekarang.... menjadi suri hati seorang suami bukanlah kerja mudah... tp takdelah susah sangat cuma kene ade sabar dan ikhlas baru la semo akan baik-baik aje...


sebelum terlupa aku nak ucapkan berbanyak terima kasih kepada yang sudi hadir ke majlis aku di melaka n johor bahru... thnks juga untuk hadia-hadiah yang berguna itu... aku suka semuanya...


balik dari bercuti aku telah diTAG dapay award from kakak ku yang kiut... kakak ku yang sgt perasan gemuk... padahal aku tgok dia ok je comey gitu.. sebelum aku terus buat tag dia aku nak bagitahu semo... "selain dari takdir yang ESA kakak comey farashafina ni lah yang telah menemukan aku dengan en HUBBY... thnks kakak :)
kak fara jugalah yang bagi AWARD ni kat aku..... thnks



Bagi aku settlekan yang ini dulu....

* Copy award dan letak kat blog anda.
* 5 fakta menarik tentang pemberi award.
* Tulis 10 fakta/hobi sebelum memilih penerima award seterusnya.
* Pilih 10 penerima award seterusnya and describe tentang mereka.

1) 5 Fakta Menarik Tentang Pemberi Award * aku kenal kak fara ni takde la lame sgt ok... ni je yang aku tau skit2 pasal dia

- fara sgt baik hati

- Comey

- Perasaan gemuk... padahal dia comel ok aku tgok x gemuk pon... chubby suweet

- muka cam anak cina

- ramai bf wink...wink

10 Fakta/Hobi Sebelum Memilih Penerima Award Seterusnya

1) Nama penuh aku Suhaida binti Rokman, Baru 2 minggu bergelar isteri kepada Abd Rahim b. Md Jamil

2) Orang cakap aku manja tapi aku rasa tak.. aku ni sangat la kasar orangnya tapi hanya orang yang betul-betul kenal aku je dapat rasa aku ni manja tang mana... ramai orang cakap aku garang huhuhu

3) Aku susah nak bergaul ngn orang kalo orang tak mesra alam ngan aku dulu.... senang cite aku susah nak mulakan bibit-bibit perkenalan tu alahai ayat skema la plak...ni lagi satu kalo orang tak kenal orang akan cop aku budak sombong... aku payah nak senyum ngn orang

4) sejak kawen ni aku suka masak... masak untuk suami terchenta... masak ngn kasih sayang.. rasa puas bila laki aku makan 3 pinggan nasi... sronok sungguh kawen wink*

5) kadang-kadang aku ni keras hati.. suka ikut kepala sendiri tapi selalunye pendapat orang pon aku guna pakai gak cumanya aku guna diam2 tak tunjuk kat orang

6) aku sangat pentingkan family aku... exspecially mak aku... suami pon... tanpa mereka hidup aku tak ade meaningnye.... merekalah jiwa aku..kekuatan aku

7) Aku sgt kalah dengan kesejukkan...panas pun aku tetap nak selimut gak...

8) aku paling suka warna putih...suka sgt suka

9) suka tgok muvie....

10) aku paling benci kalo orang tak endahkan aku... buat bodoh ngn aku... kalo aku buat xpe kot ngehhhh

Pilih 10 Penerima Award Seterusnya Dan Huraian Tentang Mereka

aku tak ramai kenal ngn blogers ni... aku hanya pengendap saje... so aku bagi Award kat semo2 yang jengah kat blog aku ni... :)

2 comments:

fawwa said...

thanx dik..hehehe...uikk i byk bf?? wow..ehehhe

Apple+Susu said...

ye la kakak kamu ramai bff... mcm sye dulu2 heheh