Tuesday, January 12, 2010

miss u like crazy....


baru lepas berwebcam dengan hubby.... dah tiga malam aku tidur sendiri, sebelum kawen pon memang aku duk sorang tapi kali ini perasaannye lain rasa sunyi tu lain... dah 7 bulan kawen bukan aku tak penah kene tinggal, kalo berenggang pon aku bebas buat call tapi kali ni dady jauh nak call pon tak boley roaming mahal...nasib baik ade YM... bole jugak melepas rindu...kene tunggu enam hari lima malam lagi untuk bertemu sang kekasih hati..... Daddy i miss u sgt2...


No comments: