Monday, June 20, 2011

bila kene tinggal

*pix from pak cik gugel


Assalamualaikum...

selamat hari isnin yang penuh blues.. hihi..

bulan june dan july adalah bulan kene tinggal.. bulan harus hidup berdikari sendiri... bulan rindu-merindu jugak

esok en daddy akan ke kuantan sampai hari khamis... hari jumaat pulak en hubby kene pergi kedah sampai 28 june... sempat melepas rindu tiga hari... 2nd july en hubby akan terbang ke UK selama dua minggu... adoii seksa menanggung rindu..

serius dah lama tak berenggang dengan en daddy jauh-jauh begini... pasti kesunyian tahap kronik punya la...huwaaa...

agak-agaknye cycle dua bulan ni mejadi ke tidak??? hurmm macam tak kan dah asik kene tinggal je, nak ML pon tak tentu masa... tapi kuasa Tuhan tak siapa dapat menghalang...semoga beroleh berita yang indah.. amin...

tak sabar betul nak tunggu 30/6.. ape la kata doktor.... berdebar pon ada juga... go..go... usaha lagi lebih kuat...

4 comments:

hikari said...

syok gak tinggal-tinggal ni...
rindu..semakin rindu dan bila sesekali bertemu nanti..akan 'wow!'

sue said...

hikari : adoi.. memang syok jgak :) tp kan huwaaa dua minggu tu lama sgt rasanye.. kuikuikui..

Suzila said...

alo...lo..cian nyee.. rindu tu pengerat kasih syg. Lg rindu...lg sayang... eceh2..
Yupz... kuasa tuhan xde sape leh mghalang, klu tuhan nk bg... noty sebulan sekali pn akan lekat jugak.
Insyaallah, mst ada berita baik ujung bulan ni. =D
Go....sue...go.........

sue said...

suzi : amin... berkat doa kawan2... :)