Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Thursday, September 11, 2008

terujeeee

Assalamualaikum...berpuasa? saya berpuase...

ekceli aku bukan sorg blogger yang aktiv, aku hanya seorg insan yang telah diarahkan oleh orang tersayang untuk menhapdet kan blog neh....(kire mcm terpakse gak nehh,kang merajuk pulak..hehehe)..ape2 aku sentiase akur dengan arahan memandangkan aku neh mmg insan yang amik dedikasi terhadap arahan....(padahal aku ngah mengular nehh)....

ok la, aku teruje sbb xlame lagi nak raya..memadangkan aku belom pernah ponteng puase atau minum air sirap secara senyap tatkala matahari belum terbenam..aku rase aku layak untuk bergembire pada Syawal nant...hehhee..lagi tambah teruje pas neh aku kursus selama 1/2 tahun...(kire tempoh untuk membaiki kekhilafan diri)...dan YANG PALING teruje..aku nak bernikah soon!! Org cakap kawen best..ntah aku blom cube try test...hehehhe

memandangkan ade tugasan, aku nak sign out dulu...renung2kan dan selamat beramal!! :)

-aiem-

No comments: