Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, October 14, 2008

Jauh...

semalam yg sangat sedih.... dah lama aku tak menconteng kat dalam blog ni.dah hampir 2 minggu aku bekerja selepas cuti panjang hari raya...semangat tuk bekerja tetiba lak menjadi 100% ye la aku sekarang giat untuk mengumpul duit, seronok rasanya raya dah lepas n skang aku bole la fokus tuk my BIG DAY ... biar pon agak lama lagi masanya tapi aku nak ambil langkah selamat.. x nak buat last minute

ermmm semalam dady dah start DPA..malam tadi h/p aku sunyi jeh tak ade yang call melain kan boss aku 'pak leh' ape lagi, sibuk duk tanye pasal payment... bila daddy tak call ni, baru aku terasa..tengah ari semalam dady ade call .."baby jap g i nak kene g camping kat bukit Cherakah mayb xde line kat sana dady x dapat call nnti, tp dady akan selalu ingat kat baby"... tetiba lak mata aku ni bergenang.. sekarang baru aku dapat rasakan betapa penting dan bermaknanya dady kat dalam kehidupan aku... selalunya kalo dia asyik call mesti aku merungut...ye la asyik call je kadang2 aku rasa rimas lak... but now... kalo la aku dapat cakap ngan dady time ni.. aku nak bagi tau dia yang aku sgt2 sygkan dia dan tak nak ade sape2 pon yang amik dia dari aku...sambil jari aku duk sibuk mendail dady.. padahal aku tau memamg tak kan dapat... rindunya kat dady...baru sehari daddy g DPA.. ade 6 bulan lebih lagi dia kat sana... pastinya aku akan selalu merinduinya...

Rasanya aku belum pun wish "Selamat Hari Raya Aidilfitri" maaf zahir dan batin...untuk Mr F thanks kerana telah memaafkan segala dosa aku.aku pon dah lame maafkan dia 0-0 keh.

bila tgok pix ni rasa rindu sgt2 kat dady




Thanks dady 'cute kan'

No comments: