Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, November 4, 2008

Dugaan

pagi yang sangat penat....ermm kaki aku still lenguh padah berjalan sakan last weekend tp nak buat cane dah sendiri kene la cari aktiviti sendiri tuk hilang kan kebosanan... hari sabtu aku g Jusco cheras selatan sorang je beb hahah n memang selama ni aku sorang-sorang pooonnnn... nak kate xde orang sayang aku... aku rasa ade tapi... ntah la kadang kadang kan aku ni terlalu nak kan perhatian banyak sangat sampaikan orang yang sayang aku tu dah tak terlayan kooottt nasib la...

hari ahad...tu la dugaan cam tajuk blog aku ni... aku ni suka cari gaduh kan...ye la sian aku tgok dady tak pasal-pasal hari tu aku perang dingin ngan dia......tp memang harus pon aku geram sangat kat dady tp la kan aku sendiri pon tak tau sbb n kerana ape aku geram sangat kat dia, lalu... terjadi la pergaduhan yag agak besar jugak lah aku rasa...pergaduhan yang sangat 'bongok' tp at least aku dah tau dady cam mane....da tau dia punya merajuk macam mane tp aku still bole control rajuk dia tu... sgt senang deh nak wat dia senyum balik... gelak je besar2 sure dia pon join gelak nnti...n itu la sebab n kerana ape aku saaayaaanngggg sangat kat dady...heheh

tp kaki aku stilll sakit... sakiiitttt aku tak mo dah pakai heels kalo shopping x naakkkkk!!!ermmm rasa lega sbb dah beli cincin tuk dady...tuk our big day nnti.. dady pon dah beli cincin tuk aku jgk...sgt suwit... hope bila dah ade serba sedikit preparation tuk our big day, kami akan kuat tuk tempuh semo dugaan...memang tak dinafikan "alam bertunang ni memang banyak dugaan.."

untuk daddy kalo kamu hitam pon tak mengapa... sye tetap chenta kamu..... always luv u daddy

daddy yang tulis ni untuk sye...thanks dady kamu sangat lomentikk


" bertemu dgnmu dan mencintai dirimu adalah takdir..
Takdir Jua yang mengajar erti sebuah
Tanggungjawab,kesabaran,kejujuran dan kasih sayang

yakinlah pada setiap pertemuan itu ada hikmah

hikmah yang perlu kita renungkan

Menyayangimu,Menikahi dirimu, hidup bersamamu adalah matlamatku

aku amat menyayangi diri mu..."

nyum...nyummm

1 comment:

sTaNdiN OvaSIon said...

Sue...nampak pic Big Apples nyer donut tu ingat lak aku kt av. Tu donut favourite kami.Selalu mkn rebut. Aku plg suka topping white chocolate with almond...yummy...!