Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Thursday, January 8, 2009

tudung...


rasa cam malas je aku rasa nak mengupdate blog ni... ta dak idea tapi sungguh banyak peristiwa yag terjadik... last weekend daddy ajak aku g weding kawan dia... dak ptd aku ok je memang sebelum ni pon daddy ade kasik tahu yang minggu tu ade weding... tapi yang buat aku pelik ade ke dia suh aku pakai tudung.... whuttttt tak penah2 mamat ni, aku pun berangin la pe lagik aku cakap la ngan dia "semata-mata nak pegi budak ptd punya wedding i nak kene pakai tudung ke???" Esoknye daddy cakap baik-baik ngan aku... "beby i suh u pakai tudung sampai bile-bile bukan kat wedding tu je..... "


omg daddy... biar betik... ermmm sebenarnya niat daddy nasihat kan aku tu betul... tapi sebenarnya aku plan nak pakai tudung after kawen nanti (bole plak plan-plan kan)... yang sebetulnya aku tak besedia lagi kalo boleh bile aku bertudung tu biarlah aku kekal bertudung... tak nak la kejap pakai kejap tanggal... InsyaAllah masa nya akan datang jugak nanti...


pix semasa kami kursus kawen

4 comments:

Unknown said...

siap berbaju melayu lagi tunang kamu ye berkursus kawen
alah su, pasal tudung tu
jgn buat sebab terpaksa atau sebab org asyik menegur
kita sendiri akan tahu kan bila kita dh betul2 bersedia
betul kata su, jgn kejpa paki, kejpa bukak..tak elok kan
kalau nak pakai, biar betul2 ready

Sallwieyah said...

oiii mak cik pakai tudung bukan kerna ready @tak..HARUS DAN WAJIB BAGI WANITA ISLAM....

Apple+Susu said...

dayu : sye berkursus di JB tu dayu hehe.. tu la insyaAllah sye akan bertudung suatu hari nnti

sall : eloo deyyy aku tau la makcik hehehe nnti ko sekolahkan aku ye bg aku faham sikit... aku x sure la yayang help me pls

Shasha Dandelion said...

pkai tudung niat kerana allah..insyaAllah..hopefully 1 days..