Thursday, July 23, 2009

kerinduan

Dah hampir 3 minggu aku tak balik kampung... Dulu sebelum kawen aku sibuk duk rindukan en suami... sekarang pon aku rindu juga tapi bile malam je dah bole melepas rindu lara.. dah bole bermanja-manja.... kadang-kadang bila nak call mak pon aku fikir dua tiga kali... bukan sebab malas or kedekutkan credit tp aku tak nak dengar suara sayu mak suara sedih mak... aku tahu mak rindukan aku... dan...

sesungguhnya aku juga amat rindukan mak.... rindukan kueh ketayap mak, rindu nak makan pengat ubi mak... aku rindu masakan mak....

mak... orang rindu nak tidur sebelah mak....minggu depan orang balik ye mak... daddy i nak balik kampung next week... :(

3 comments:

fawwa said...

alalala tomeinye...en.suami sue..sila bawak dia pulang ke melaka..

Aishah Rahim said...

balik la.... kalau tak balik pon, kerap-kerap telefon... hati orang tua, kita tak tahu kan??

evyn4ever said...

hurm..atleast call :) benda ni pernah terjadi gak kat kami..:)
kena marah ada ler :P huhuhuh