Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Monday, July 27, 2009

wekend indah

Hari jumaat lepas en suami bercuti, aku pulak amik half day sebabnye mak mertua aku nak datang umah nak soping katanye...mula-mula aku agak risau macam-macam aku duk fikir, aku rasa cam baru nak jupe family dia plak... rasa cam baru nak mintak restu padahal aku dah jadi menantu dia pon... nasib baik en suami banyak membantu... cam biasa la dia tolong cool kan aku yang dah sedia ada gelabah ni... dan Alhamdulillah semuanya berjalan lancar... pertama kali aku dapat rasakan jiwa aku sangat masuk... jiwa aku bole digaul2 bersama family en suami... terima kasih mak, abah n neno kerana telah menerima aku seadanya... i love u... *mak orang pon sayang mak jugak tau... ni untuk mak aku pn dzabariah yusof

Mak n abah mertua ku *Pn Ramlah Md Said n En Md Jamil Saman




Ini habit en suamiku yang tak mampu nak ku halang... kalo kat umah bole kot... wink**

No comments: