Friday, September 11, 2009

serabut

mood sedang serabut sekarang.... kejap saje dah nak raya ape yang aku rasa sekarang... aku tak nak raya cepat-cepat tapi ape kan daya raya pasti kunjung tiba... minggu depan, satu bende pon aku tak buat lagi.... jangan kan bonus gaji pon aku tak dapat kot.... owhhh demmm sangat serabut nak balik umah tidoooo tak nak bangun sampai lepas raya bole ke???






p/s : Ayu nape waktu ni kamu xbole on9 YM.... mahu mengadu domba sama kamu uwaaaaaaaa

2 comments:

nanonano said...

sgt comel header tu :D

Wife and Her Daily Notes said...

sue..takmo sedih2..nak dkt raya dah nie..happy2 kan diri..=)