Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Thursday, September 17, 2009

Selamat Hari Raya

baru pas amik baju raya... tetiba mood raya aku menjadi-jadi.. rasa seperti mahu raya esok. hari ni baru la aku terasa mood raya, mood mahu balik kampung sebelum ni rasa tu langsung tak de bile dengar lagu raya hati aku ni tak rasa pape pon rasa cam dengar lagu beser je.. paling tak kalo hati aku terdetik pon cepat-cepat aku tutup radio... puncanya dalam account bank aku ade RM8.60 je mahunye aku x moody... tapi pagi ni aku bole senyum sket boss aku masukkan advance.. tak kisah la biarpon advance asalkan ade la duit kat account aku... tapi aku tak bole la nak abeskan duit tu kalo tak jawabnye pas raya aku melopong... duit abes owhhhh raya tahun ni betul-betul menguji kesabaran aku banyak betul dugaan...


Pagi tadi en suami bagi duit upah jahit baju... Alhamdulillah thnks daddy, tapi aku kesian gak kat daddy bulan ni semo daddy yang kene tanggung.. Duit Raya pon guna duit daddy jugak kesian betol... Duit raya tahun ni aku bagi semampu yang bole je bonus nan ado.... Harus berjimat cermat.. ape tak nye tiem-time nak raya ni pulak road tax aku mati... hadoiiii nasib la memang confirm aku tak idopkan bulan ni... sian putih.. Bulan Ramadhan tahun ni la aku rasa banyak dugaan tapi Tuhan sayang aku, Dia turunkan dugaan yang aku rasa amat berat ni disaat aku ade dahan untuk berpaut... di saat aku ada bahu untuk menangis Terima kasih Tuhan kerana mengajar aku erti sabar yang membuatkan aku lebih kuat dari dulu... syukur


Alhamdulillah tinggal beberapa hari lagi aku grad... aku berjaya bangun sahur sekali gus dapat menjalankan tanggungjawab aku sebagai isteri di bulan Ramadhan ni... kire bole dapat ijazah la kot... huhuhu Pengalaman yang pada mulanya buat aku menangis dan hampir setiap hari tido dia opis *awal ramadhan... dan hadiahnye aku dapat meraikan kemenangan itu dengan suami tercinta...

Malam ni dah kene start mengiron semo baju raya... dan paking baju..

Untuk semua Rakan-rakan blog ...

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
MAAF ZAHIR & BATIN

BERHATI-HATI DI JALAN RAYA, INGATLAH ORANG YANG TERSAYANG... BERSAMA-SAMA LA KITE MENGHARUNGI SESAK BARAT DI JALAN RAYA NANTI....

1 comment:

nurul aziyana said...

Selamat MeYambut Lebaran

Semoga Ramadhan ini memberi keberkatan dan rahmat InsyaAllah...

Semoga Syawal ini memberi kegembiraan InsyaAllah...
Moga menjadi manusia yang soleh/solehah InsyaAllah...
Hati-hati bila pulang ke kampung... InsyaAllah...
Ingatlah Allah selalu... Jaga diri dan hiasi peribadi InsyaAllah...