Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Thursday, November 12, 2009

lemah lemau....

hari ni aku rasa lemah je nak g keje sebabnye hari ni en suami cuti... aku pun yang suruh dia tak payah pegi keje tak sihat aku suh dia rehat je kat rumah... ingat kan dia tak pegi keje boleh la aku tido lame skit selalunye aku kene bangun kol 6 ngantuk ok ermmm tak de maknenye kol 6 tu dah memang time dia bangun tido aihhhh dia kacau aku jugak.....

~~~

aku bangun layan jap lagu my endless love pastu mandi.... pas mandi aku duk pujuk daddy suh anta aku g keje hehe... saje nak manje-manje. kallo ikutkan hati ni nak je aku ponteng keje malasnye nak keje kan best dapat golek2 baring-baring lagi arghhhhh cepat la sabtu....

~~~

wekend ni aku balik JB last week dah balik melaka... Alhamdulillah dah nak masuk 6 bulan kawen ni aku cuba tuk puaskan hati keluarga aku dan keluarga mertua... kalo balik jb mesti kene balik melaka jugak, aku tak nak ade yang berkecil hati nanti... syukur punya suami yang sangat memahami....

~~~

call dah start masuk harus bekerja... selamat beristirehat cinta...

No comments: