Friday, November 20, 2009

terima kasih

Alhamdulillah aku berjaya melunas kan niat ku semalam... tak nak makan ubat walaupun keadaan aku teruk malam tadi aku nekad untuk tahan... aku tahu mungkin ade orang yang akan cakap " bodoh betul la.. makan je lah ubat tu, kalo aku... lebih rela aku makan ubat dari berguling2 menahan sakit..." tapi pada aku biar lah sakit kerana semua yang aku lakukan tu adalah usaha aku untuk mendapatkan permata hati penyambung cinta kasih sayang aku dah suami...itu iktiar aku, sebab aku ada terbaca ubat penahan sakit tak bagus dia bole kurangkan kesuburan lagipon yang sakit aku bukan kau pun....

~~~

Terima kasih untuk daddy sebab bangun malam tadi jaga i...layan kerenah i, sampai daddy lambat pegi keje pagi tadi... i tahu u mengantuk... thnks sayang... pada saya kamu suami yang sempurna.. i love u..

No comments: