Thursday, November 19, 2009

sabar je la

bendera naik lagi wehhhh bulan ni... sob..sob aku tengah menahan sakit ni, bulan ni aku nekad nak tahan je tak nak la makan ponston ke panadol ke... siap la pas ni aku guling-guling, menonggeng-nonggeng tahan sakit sengugut....Juga nak berpantang tak nak makan ubi-ubian, kopi-kopian bagai..

~~~

Last wekend aku balik jb umah mak mertua ade wat kenduri sian pulak aku tengok mak mertua aku asik menjawab soklan " Dah ade cucu ke belum".... nak aje aku buat tag besar-besar sangkut kat leher... sape yang tak nak anak??? aisehhh sib baik orang tua kalo tak nak aje aku siku kan.
Ape pon aku sentiasa ingat kata-kata daddy kene redha n banyak sabar Tuhan maha mengetahui...Untuk kamu-kamu yang senasib dengan aku... mari kite same2 berusaha...

~~~

3 comments:

Wife and Her Daily Notes said...

saba2..nanti ada rezeki kamu dan saya

Cherrie Pie Sweety said...

sabar yer yang..insyaalah ada rezeki tu

Apple+Susu said...

ayu... amin...
cherrie : amin...