Tuesday, March 2, 2010

stress senantiasa

stress...stress...stress
kenapa la bende ni susah betol nak hilang dalam hidup aku...setiap hari ade je bende yang buat aku pening, tension, marah n yang paling aku perasan lately aku selalu je rasa tak puas hati sebab tu kot rasanye aku cam tak heppy je..


sekarang aku betul2 perlukan masa nak rehatkan otak aku ni...sangat-sangat perlukan vacation yang bole buat aku betul-betul tenang...tapi kan kadang-kadang bile kita betul-betul perlukan sesuatu bende tu la yang kite susah nak dapat...ape yang aku kene buat pasrah je la...even aku tak puas hati...


Alangkah bestnye kalo aku dapat duduk tepi pantai...tengok laut luas yang bole buat aku sejuk hati..yang bole buat aku senyum sentiasa...bukannye stress sentiasa...aku betol-betol tension...macam mane nak dapat beby macam ni kalo dah jiwa stress memanjang....rasa nak keluar dari KL...help meeee...

2 comments:

NURUL said...

cool sue

Apple+Susu said...

try 2b cool la ni nurul....hadoiii... sabar2 :)