Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Thursday, December 16, 2010

entry merapu...

Assalamualaikum, dah lama benar rasanye tak meninggalkan jejak pada blog kesayangan aku ni… tak tahu kenapa mood kadang-kadang beria nak mengupdate tapi bila tiba masa malas la pulak rasa…tapi yang pastinya aku tak pernah lupakan blog ni mane mungkin melupakan tempat berkongsi.. tempat meluahkan… tempat mendapatkan info… .. malah tempat aku dapat kawan baru… cumanye keadaan kadang-kadang tak berapa mengizinkan…

Aku masih macam ni.. tak de perubahan masih isteri kepada en daddy… masih kosong tak berisi.. malas la nak cerita pasal bende isi berisi ni korang pon dah jelak mual kan?? Tapi sebenarnye kehidupan aku sejak kawen bila2 pon terdetik pasal rezeki yang itu… ye la pegi mane pon jupe baby kot… mane la bole aku lupa kan….. kadang2 persekitaran kita kan yg buat macam tu.. org-orang berdampingan dengan kita… misalnye aku ade seorang kwn ni…..dia baru la kawen dah peknen then dia sibuk canang kat aku… mungkin dia x bermaksud kan nak buat aku terasa ke hape ke kan… tapi tulah orang-orang sekeliling aku kadang-kadang banyak yang tak faham… banyak yang x reti nak jage perasaan or sensetiviti orang kan… tengok aku nak salahkan orang pulak kan hihihihi padahal diri sendiri yang x kuat… tgok lagi topik ape aku merepek ni… asik topik anak aje… ape daaaa…. I am sory

Alhamdulillah kehidupan aku bahagia tapi kan aku terlalu kepingin nak holiday.. otak dah beku dah jadik ais batu dah ni…. Ape kan daya en daddy asek kesibukkan… mane la ade masa nk melayan kerenah bini dia ni kan… duit lebih baik beli jersey * betol tak en daddy* tapi sires aku mmg nak bercuti rasanye aku dah terlalu penat keje.. terlalu letiy dengan stress di tempat kerja… memang hari2 rasa nak marah orang je la… rasa macam nak ajak je kwn2 yang masih solo g holiday… tp macam mane mahu bikin anak kan… ohhh tidak harus pujuk en daddy juga… mahu ke negeri sejuk…. Nak pegi cameron huwaaaa….bestnye la kan sape-sape yang tak keje tu.. hari-hari bole tunggu en suami balik keje.. bole masak best-best kat umah... sure umah lawa je.. kemas je.. tak macam aku hari sabtu baru nak terbongkok-bongkok mengemas umah..... tau jelakan stock baju seminggu tak berbasuh... umah seminggu x dikemas.. habuk lagi... tu nasib kalo tak balik kampung ke tak merayap ke,... kalo balik kampung time wikend jawabnye pengsan...amik ko stock sampah berbakul...oh tidakkk.. saya perlukan terapi.. helppp

Masa jalan amat pantas aku kdg2 suka pasal nak cepat balik keje, nak cepat hari sabtu ahad… tapi.. aku takut.. takut ngn usia perkahwinan.. kejap je dah setahun lebih masih belom punya anak… haaa tengok aku dah start merepek balik… adoii… nampak sgt kan jiwa aku ini duk sangap kan ape???? Dah..dah.. esok lusa aku hapdet topik lain pulak kang menyampah pulak korang nak baca entry aku… :P…

Hari ni kene tinggal dengan en hubby lagi… huwaaa en hubby outstation ke kluang…kesunyian la hamba seorang....

No comments: