Friday, December 31, 2010

Selamat Tahun Baru

dah seminggu lebey wireless problem kat rumah jadi memang tak ade kesempatan la kan nak ber-online kat rumah... malam ni try bukak laptop.. tiba-tiba dah ade internet.. melonjak keseronokkan la aku... huhuhu... en hubby sedang melayan ombak di astro prima... sudah tiga kali sambutan tahun baru aku tak keluar.. tak berhempit-hempit nak tengok bunga api... semenjak kenal dengan en hubby memang tak la kan.. nasib aku berpasangan dengan orang yang tak suka bersesak-sesak,, alhamdulillah aku tetap bersyukur...

Kurang lagi satu jam kita akan berganjak ke tahun baru 2011... gila cepat masa mengejar kita.. 2010 tahun cabaran buat aku.. tahun dugaan... namun tak tinggal juga tahun kebahagiaan...Alhamdulillah hidup masih dalam rukun kebahagiaan walau kadang-kadang bergelora jugak di tengah-tengah jalan.. 2010 tahun kematangan...tahun semangat.. tahun pengharapan.. walau banyak yang masih belum tercapai tapi Alhamdulillah aku tetap redha dan amat bersyukur dengan setiap duggan yang Allah berikan pada aku..walaupun tak seindah yang aku dambakan tak sepuas ape yang aku inginkan...kerana di celah-celah kekecewaan itu membuatkan aku lebih tabah bersemangat dan terus kuat...

Banyak azam baru yang aku bertekad nak buat... namun azam yang satu ni aku tetap berharap "Ya Allah aku merayu kurniakan lah aku rezeki yang satu itu" amin... amin ya rabbal alamin...
bile tengok ticker kat atas tu aku jadi takut je cepatnye masa berlalu.. aku dah nak kertu... takut..takut.. tapi bila time kerja aku hari-hari pon minta cepat la masa berjalan, aku nak balik.. cepat la hari jumaat aku nak cuti... hurmmm... itu la manusia tak pernah nak bersyukur dengan ape yang ade, asik nak pohon itu ini...tapi aku memang pemohon yang tegar... aku tetap berharap...Semoga en hubby akan terus kekal mencintai aku.. terus kuat menyayangi aku walau aku belum mampu...

2011 juga aku harap kematangan aku akan lebih.... aku mahu selalu memuhasabahkan diri, mahu terus bersemangat, mahu terus memperbaiki segala kekurangan...tak nak selalu marah-marah lagi.. mahu jadi seorang yang sabar.. InsyaAllah... Harapan aku semoga 2011 akan menjadi tahun terindah buat aku dah semua... Tahun yang penuh dengan keberkatan...amin...

Selamat Tahun Baru semua... Semoga semuanya akan baik-baik sahaja....


2 comments:

eppylife said...

Semoga azam tahun nie dimakbulkan Allah. Amin

If nak preg kalu boleh jgn minuman yang ada kafein macam nescafe. Mane tahu ada rezeki nnt.

Apple+Susu said...

thnks for the info yah :) amin..