Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, April 12, 2011

kecewa...

Rasa down dan kecewa... dari pagi tadi dah berpuluh call aku buat ke jabatan radiologi HUKM tujuannya nak bagi tarikh hari pertama period, dan set appointment untuk fluroskopi x-ray, line asyik busy kalo tak busy pon tak berjawab...

Setelah jenuh berusaha akhirnya penggilan berjawab juga...tetapi adalah sangat kecewa kerana hari ke-10 period aku sudah penuh di booking oleh patient lain aku lupa bukan aku seorang je kan ade masalah doc cakap sehari kene ade 3 patient sahaja...dah la tengah period emo la ape lagi... kalo bole nak perjalanan treatment ni cepat je kan...ape pon berbalik pada kenyataan 'untuk dapat kan sesuatu yang indah pasti banyak dugaan nya' Call en daddy... beliau suruh bersabar... :)

sebenarnya salah aku juga... hari ni sudah hari ke 5 period baru nak terhegeh-hegeh call kan.. jadi doc suruh datang next cycle.. next month... sila cepat la bulan depan... minta maaf pada diri sendiri kerana lupa dan lalai... tidak serius juga... jadi tunggu hari ke21 untuk serah lengan pada pegawai kesihatan 'blood test'...

No comments: