Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Monday, October 5, 2009

EMPAT BULAN

05.10.09 hampir telupa hari ni lima haribulan... bermakna dah empat bulan aku memikul status seorang isteri. tak di nafikan aku bahagia walau ada kalanya aku dirundung DUKA.... ape pon aku terima semo tu dah adat berumah tangga tak semua yang manis. kadang-kadang begaduh jugak ermmm macam post aku sebelum ni time tu aku tengah tak betul... angin tak elok sedang sakit hati pada daddy...





berbalik kepada usia perkahwinan aku, aku sangat berterima kasih dan jauh dalam hati aku ni amat menghargai segala sabar dan tolak ansur en suami terhadap aku... aku mengaku aku ni kadang-kadang angin.. selalu je dia kena marah.. tapi sebenarnya aku SAYANG cumanya sikap buruk aku tu je yang tak mampu nak aku buang tapi aku janji aku pasti berubah. maafkan aku en suami... aku tahu aku selalu saje buat itu ini yang buat kamu sakit hati dan kecewa...maafkan aku. bila aku dah terlanjur buat silap aku selalu fikir yang en suami dah tak sayang aku dah tak macam dulu... nape ek aku rasa macam tu sejujurnya aku memang takut kehilangan dia, tapi perasaan ini menguasai segalanya... perasaan negative yang paling aku benci..."suka pikir bukan2" arghhh aku benci rasa itu...





empat bulan hidup sebumbung bersamanya..... semalam aku selak-selak album percintaan kami aku senyum sorang-sorang teringat satu peristiwa yang buat aku sendu dan gembira ermmm peristiwa yang buat aku titiskan air mata tiap kali dia lukakan hati aku... kerana peristiwa itu yang buat aku terbuka hati untuk terima dia... "peristiwa tido dalam kete" .... bukan berdua tapi dia sorang je... biasa la orang baru nak curi hati kite buat ape pon sanggup... sampai sanggup bermalam dalam hujan lebat... nak tunggu sampai esok hari nak dating ngan aku lagi... kerana peristiwa itu... sebab tak pernah ada lelaki seperti itu dalam hidup aku sebelum ini... kerana kesungguhan itu... aku bergelar isteri beliau sekarang. Banyak lagi sebenarnya banyak lagi pengorbanan dia untuk aku.. terima kasih sayang..





Untuk usia perkahwinan yang baru manjangkau usia empat bulan ini aku sangat mengharapkan...





- Semoga cinta kami tak pernah pudar dan semakin bertambah-tambah




- Semoga kami akan kuat untuk tempuh saat suka mahupun duka bersama.. susah dan senang seirama




- Semoga kami dikurniakan anak penyambung kasih sayang kita




- Semoga segalanya akan baik-baik aja





Untuk Abd Rahim b Md Jamil... terima kasih segalanya.. jgn pernah membenci saya ye... kamu tu segalanya untuk saya " I love u damn muchhh sayang"

4 comments:

fawwa said...

dik..banyakkan bersabar ye...awak bercinta tak lama terus kawin, banyak lagi yang perlu awak belajar...sabar ok? takmo mudah sangat kata benci..pupuk cinta tu biar sentiasa bersemi dan mekar mewangi...banyakkan bersabar

Luv like this.... said...

so sweet frenz....hepi any

evyn4ever said...

sue..apa2 pun dlm perkahwinan ni..kita kena sabar dah tabah...masa ni la kita boleh kenal lagi pasangan kita..apa2pun tak moh sedih..ok:)

Jehan Najib said...

Kite baru 2 hulan...
takpe.. 4 bln ke.. 4 tahun ke.. always honeymoon lovey dovey ok... baru la hidup happy :D