Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Friday, February 5, 2010

lapan bulan usianya...

Hari hi genap 8 bulan usia perkahwinan aku dan daddy... rasa rindu saat preparation kawen..saat sopping barang kawen, rindunye saat tu.. bile tengok ticker kat bahagian bawah blog ni baru aku perasan aku kenal dady baru setahun lapan bulan maknanye aku bercinta ngn dia cuma beberapa bulan je pastu terus kawen * gatal betul... hehehe.. bile tengok ticker orang lain rata-rata dorang bercinta 2 tahun la 4 tahun la yang lame dari tu pon ramai. Aku kenal dady empat bulan je dia dah ajak aku jupe parents dia... tapi sebenarnya aku memang dah nekad masa breakup ngan xbf aku yang last tu aku cakap kat diri sendiri * pas ni aku tak nak buang masa bercinta lame2 bukan buang masa je buang duet buang tenaga semo ... aku memang nekad if aku becinta lagi nak terus kawen je tak de kuasa aku nak buang masa bercintan-cintan lagi.... pastu putus cinta saket beb..Syukur Alhamdulillah setelah 6 bulan aku makan hati frust dek putus cinta aku bertemu ngan daddy satu pertemuan yang tak dirancang.. enam bulan ok aku dah dapat cinta baru...lupa daratan betul.

Tapi ngan dady ni aku tak sempat nak cakap takmo bercinta lame2 lagi dia yang mula dulu bertambah senang la keje aku... tapi tak senang gak aku nak terima dia kat dlm life aku macam2 gak aku buat.... paling aku terasa n perasan aku betul2 tak bole hilang dia time handphone aku tertinggal kat dlam kete dia.. semalaman hp aku ngan dady bayangkan dengan bertimbun sms from exbf aku yang aku tak delete... korang rasa dia frust x? adoiii time tu aku tawakal je aku doa kat tuhan hope dia bole terima n faham situasi aku...Alhamdulillah daddy terima semuanya walaupon aku rasa abis gak dia godek hp aku tu macam2 adoo... dia cakap dia kecewa je... n mintak aku tak buat lagi... Aku punya la takut dia tinggalkan aku time tu baru aku perasan sebenarnye dia yang aku cinta bulan sape2... aku betul2 takut kehilangan dia time tu, lepas dari tu aku insaf dah.. aku kasik clean semo..kasik clorox.... dan sebenarnya peristiwa tu la buat aku sedar bahawasanya aku sgt2 sayang kan dady dah aku betul2 telah jatuh hati dengan dia... bluwwweekkk nak muntahh korang baca kan...

Sampai sekarang perasaan sayang aku tak pernah berkurang bertambah ade macam badan aku sekarang macam kene pam-pam, mane tak nye nafsu makan aku membuak2 tak mampu aku nak bendung dah... sempena usia perkahwinan aku yang dah lapan bulan ni aku nak daddy tahu "aku sangat sayang kat dia dia la jiwa dan hidup aku.. tak mampu aku bygkan hidup aku tanpa dia..." I LOVE U VERY STRONG DADY" cuma satu azam aku... aku mahu berikan dady anak... harap Tuhan makbulkan yang SATU ini... amin...





2 comments:

KAK RAINBOW said...

sekejap jer masa berlalu ye. rasa mcm awak baru kawin jer ari tu

Drama Mama said...

comelll gambar...happy 8 months anniversary!

btw come join our giveaway for a chance to win our delectable diaper cupcakes!

http://twinkywinkystars.blogspot.com/2010/02/join-our-diaper-cupcakes-giveaway_12.html