Friday, February 26, 2010

maafkan saye

entry ini aku tuju khas untuk seseorang yang aku anggap istimewa...bukan si chenta hati...tetapi seseorang yang kuanggap seperti kakak ku sendiri....


*Ampun kak pix sye rompak di fb akak

UNTUK FARASHAFINA YANG AKAN BERGELAR ISTERI SESEORANG BEBERAPA JAM LAGI...AKU UCAPKAN SELAMAT MENEMPUHI LEMBARAN KEHIDUPAN YANG BARU....SELAMAT PENGANTIN BARU KAKAK....


* Minta ampun kerana tak berpeluang untuk hadirkan diri...serius aku terkilan... maafkan saye... i love u...DOA SAYA AGAR KAMU BAHAGIA KE AKHIR HAYAT...

5 comments:

NURUL said...

nape sue tak boleh attend dia punya wed? tak pe leh pos hadiah utk dia yeah

Apple+Susu said...

nurul...sue kene ikot hubby sue pegi wedding x-housemate dia...saye terpaksa mengalah...:(

Cherrie Pie Sweety said...

takper yang :)..yg ptg doakan kebahagiaan fara dunia & akhirat :)

Apple+Susu said...

cherrie : tu la rasa ralat juge... semoga dia bhgi hingga hujung nyawa, amin...

fawwa said...

thanx dik :) love u too :)