Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Monday, January 3, 2011

antara belon dan badan aku


foto from google

Assalamualaikum semua... Kepala pening hati runsing ni... badan dah naik menjunam-junam bagaikan juara... help me.. aku rasa berat aku sekarang 55kg ade kot risau giler ni.. penat dah aku cuba diet tapi memang hampeh... mane taknye hari-hari bila en daddyn makan nasi aku sure terkulat-kulat gak.. ape lagi pergi dapur capai pinggan kaut nasi... hancus...

Dulu masa sebelum kawen kan senang je aku nak displinkan diri... tiap-tiap petang balik keje aku pegi jogging.. nasi memang aku tak sentuh la kan.. berjaya gak aku maintain berat aku 48kg... sekarang jangan kan nasi abes semo makanan kalo letak kat depan aku memang aku sapu berseh la... en daddy mampu geleng kepala je...

sekarang badan aku dah jadi macam ni


pix taken from google


Senang cakap badan aku dah jadi macam belon... kembang setaman... Arghhh memang merunsingkan la... tambah pula en daddy sudah bersuara... Pagi tadi aku bukak la gambar time kawen memang frust menonggeng la dik non... aku kene diet jugak ni... tahan makan nasi makan sayur aje hari-hari... tapi tak pe ke untuk aku yang sedang berusaha untuk dpatkan beby??? konfius... minum susu la hari-hari ok jugak kot...

Azam tahun baru kene tambah lagi satu... mahu turunkan berat badan... huwaaaa.... sebelum tu nak ajak en daddy makan prospereti dulu boleh... :P

No comments: