Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Friday, June 24, 2011

tentang mimpi

Assalamualaikum...

Alhamdulillah jumaat menjelma lagi.. syukur aku masih diberi kesempatan untuk bernafas.. untuk berada disisi orang-orang tercinta... Pagi ni keluar awal sempat tengok matahari terbit.. sambil dengar lagu kat sinar fm tarik nafas... senyum... Indahnya ciptaan mu ya Allah.. pukul 6.30 en daddy sudah lincah ke office hari ni en daddy outstation pegi kedah sampai hari selasa..

dah lama tidak mimpi-mimpi, semalam aku mimpi kaca pecah dua... sedar dari mimpi aku berdoa.. harap-harap tak ade ape yang buruk jadi.. petang semalam en daddy balik keje terus ajak berborak sambil cerita pasal mimpi tu... macam biasa cakap kat en daddy jangan khianati aku serta jangan pernah bina jurang dalam perkahwinan kami senang cakap jangan nakal-nakal hihihi... biasa la orang istimewa macam aku ni kadang-kadang fikiran asyik nak fikir bende buruk-buruk dulu..

tapi.. malam tadi aku mimpi indah... aku mimpi aku pregnant.. sumpah sampai sekarang masih terasa macam ade baby kat dalam perut aku ni... Terima kasih Allah sekurang-kurangnya aku dapat rasa walau hanya dalam mimpi... dalam mimpi aku tu kandungan aku macam ade maslah sikit sebab aku bleeding.. perut aku comel je...bangun dari tido aku usap perut aku bila tengok perut tak macam dalam mimpi hati kecewa lagi... Harap-harap kali ini Allah mendengar rintihan aku, Allah ampunkan segala dosa-dosa aku... Allah tunaikan impian aku...amin..

Ya Allah sesungguhnya aku bersyukur dengan segala ape yang telah Engkau rencana kan dalam kehidupan ku... aku bersykur dengan segala rekezi Mu.. moga suatu hari yang paling sesuai nanti akan Kau berikan aku rezeki yang satu itu.. kerana aku percaya setiap apa yang telah Engkau takdirkan pada ku itu lah yang paling terbaik untuk hidup ku...

4 comments:

DJJ5141 said...

amin..
kita semua punya mimpi yang sama..

sue said...

hikari : amin... :) semoga lepas ni turn kite-kite semua..

AzielaFairul~ said...

sabar ye sue, ada rezeki sue tu.. cuma cpt ngan lmbt je..

sue said...

shi : thanks shi.. amin :)