Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, December 2, 2008

sakit kepala

pagi ni aku sampai awal kat opis n aku rasa selama enam bulan mungkin aku kene bangun awal hehe bukan ape anak sedara aku dah duduk ngan aku sekarang 'kakak' dia baru dapat keje kat klinik bawah ni... biar lah selain dari mengisi masa lapang dia sementara nak menunggu result SPM keluar aku sengaja nak dia merasa macam mane susahnya nak dapat duit sekurang-kurangnya dia dah ade pengalaman nanti...

lately ni aku selalu sakit kepala... malam tadi tido pun tak lena kepala aku sakit bangaaatttt ermmm ntah la mungkin terlalu banyak bende yang aku fikir... memang banyak pun perkara yang bersarang kat kepala aku ni.. pasal keje pasal semo-semo... wekend ni aku diarahkan ikut daddy balik JB hehehe tapi aku tak kisah sangat akan arahan tu semonya aku lakukan untuk make sure daddy sampai JB selamat... aku sangat risau kalo daddy drive sengsorang daddy cepat mengantuk kalo aku ade bole gak tukar-tukar drive.. daddy penat, kesian dia...

hope bila kat JB nanti aku ade masa nak jupe kazen aku puan sally... last wekend aku dapat borak skejap je ngan dia tak sempat pun nak melepaskan rindu hehehe.... tapi ade ke masa??? ermmmmm semestinya masa aku sangat terhad kat sana ye la aku balik pun sehari jeh tu pon nak kasik settle semo pasal wedding nanti nak kene g try baju bagai... rindunya kat kazen aku tu..... banyak bende nak mengadu wooooo.....

pening lagi..... pening lagi..... rasanya mungkin sebab aku tukar lens baru kot.... ke sbb rabun aku dah banyak tapi aku still pakai spec yang power sikit neh.... pening... pening...

No comments: