Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Monday, January 17, 2011

tentang hobi en suami

Assalamualaikum semua....

hari ni hari mental sedunia.. hari senin yang lemau...

dah lame tak post ape-ape kan hari ni aku nak cerita pasal hobi en suami aku yang buat darah tinggi aku duk naik je tiap-tiap minggu, sebelum tu meh aku tunjuk gerangan si punya hobi mampu buat aku jagi godzila tertelan pil tido tu...


*wajah kesayangan hamba*

Haihh hubby aku ni punya hobi yang berseni mengikut dia la, tapi pada aku membuang duit, buang masa aje ade lah... setiap minggu ade je parcel yang dia bawak balik.. kalo parcel tu barang aku tak pe la... handbag ke... sunglass ke... kasut ke ok la kan bole la buat aku tido malam sambil senyum hari-hari.. ni tak... kerjanye mengumpul jersey... kalo nak tau en hubby aku ni peminat tegar manchester united... dia duk kumpul jersey football club tu...sebelum kawen tak de la nampak sangat kan, ye la sebelom kawen duk jenuh kumpul duit nak pinang aku.. pas kawen dia pegi bercinta dengan jersey la pulak... ape taknye menjadi-jadi okeh setiap minggu satu parcel... kalo harga takat 50 hengget kira ok la... ini tak beratus... pengsan aku dibuatnye...pendek kata jersey la segala-galanya.. huwaaa




Selalu je tido malam aku terjaga... bukan sebab mimpi ke mengigau ke tapi sebab dengar bunyi orang mengodek-godek laptop...kol 2-3 pagi duk bid price jersey kat ebay.. hadoii stress mak okey.... tapi kan kira ok la jugak pasal raya hari tu ade la dia belikan aku coach handbag tru ebay... berbunga-bunga jugak la hati aku time tu.. hilang kejap rasa marah... tapi sekali tu jela... huwa...



Cuba korang tengok gambar jersey-jersey ni... kalo bagi aku nilaikan... aku lipat-lipat simpan dalam store je... tapi en hubby aku punya la sayang jersey dia ni... almari dalam bilik aku duk penuh bende alah ni... yang paling aku geram tak ingat... baju keje aku weyhhh dia dah hanger kat luar almari... dangg.... sakit jiwa dan raga...Pasal jersey jugak hubby aku boleh bertukar rajen...handwash tu jersey-jersey dia... tapi takat jersey je la baju lain harapan saja...kalo tak ade aku nan ado baju bersih ye...



Letih dah aku membebel hari-hari... lame-lame aku pon dah jadi lali... hari cuti kalo ade postman ketuk pintu rumah tu pasrah je la...senyum sambil sign... jersey laki aku sampai lagi...sampai postman pon dah kenal... tapi alhamdulillah... en suami tak pernah mengabaikan aku... walau dia punya hobi yang selalu menyakitkan hati aku, tapi dia tak pernah lupa tanggungjawab...makan pakai aku tak pernah terabai... setiap bulan pasti ade baju baru menyusul untuk aku... semoga berkekalan ye en hubby... tak kisah la berapa almari pon yang kamu penuhkan untuk hobi kamu...kamu tetap penuh di hati saya... ;)



No comments: