Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Friday, January 28, 2011

Entry Awal sehari



Assalamualaikum...

hari ni 28 Januari... esok.. owhh hari kejadian daku 29 januari. memandangkan wifi kat rumah masih lagi slow tahap dewa, aku mengawalkan entry untuk esok...

Alhamdulillah Terima kasih Tuhan kerana masih membuka ruang untuk aku terus bernafas dibumi Mu ini untuk kesekian kalinya, dengan izin-Mu jua... 27 Tahun aku telah diberi kehidupan yang indah di dalam rencah pahit manis usia.

Alhamdulillah kerana Mu ya Allah yang telah memberi ujian serta dugaan yang masih mampu untuk aku sebagai hamba mu tempuh.. sesungguhnya segala dugaan dan cobaan itu adalah perangsang dan kematangan untuk aku terus melalui setiap detik dia bumi bertuah Mu ini..

Semoga dengan umur yang semakin meningkat ini aku akan lebih matang.. lebih dewasa...harap-harap ianya akan lebih manis dari setahun yang dulu... amin..


p/s : Selamat hari jadi untuk sesiapa saje yang berkongsi hari kejadian dengan aku... semoga beroleh kebahagiaan :)

3 comments:

Aishah Rahim said...

Happy belated birthday, Sue! :)

Suzila said...

Hepi Besday to You......
Hepi Besday to You......
Hepi Besday to Suehaida......
Hepi Besday to You......
.
.
Hoyeehhh.....

Apple+Susu said...

thanks suzie.. thanks sha... <3