Wednesday, March 25, 2009

aku lebih tahu

tiba-tiba saya rindu nak dengar lagu ni... teringat saye pada seseorang... semoga dia baik-baik aje
=======================================================

Ku tahukau bukan lawan untukku
sampai ku harus cemburu
Fikirkan dirimu
Bukan mahu
cuba dabik dada dgnmu
siapa dia kasihku
aku lebih tahu
Luar dan dalam
tiada rahsia
lafaz dan diam
dah pun kubacanya
langkah dan ragam
hanya pencinta bahagia
Dalam cinta harus saling percaya
dalam cinta harus berani pasrah
dalam cinta harus janganlah goyah
dalam cinta harus sejiwa
dalam cinta harus saling percaya
dalam cinta harus berani pasrah
dalam cinta harus janganlah goyah
dalam cinta harus sejiwa
saling Percaya
=============================
"selalunya manusia susah nak hargai ape yang ade di depan mata.. tapi bila semuanya dah hilang n berakhir baru la kite sedar betapa penting dan bermaknanya dia dalam hidup kita "

5 comments:

sTory oF Me..... said...

cam tgh sedey jer...b strong k!biasa la time2x cmni...penuh dugaan

my hidden stories said...

sue..mana menghilang???dah lama tak masuk blog...

Apple+Susu said...

story of me : xde la sedey...sye suka lirik lagu mila tu :)

ayu : ayu ade je x kemane tadak idea la.. ni nak tanye mane ayu beli buku yg berbalut mekdi tu? hehehe nak bace jugak, buku yg fardu ain tu tunang sue dah beli :)

my hidden stories said...

ayu beli kat pustaka mukmin JALAN TAR..

tajuk buku tu, Adab Jimak Suami Isteri

nad nazira said...

that's life..:P