Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Thursday, March 5, 2009

sempurna

Akan ku berterusan
Mencari pengertian
Hatimu terhadap aku
Biar aku menghapuskan
Sangsi yang berterusan
Darimu terhadapku
Kau mahukan
Segalanya sempurna
Mungkinkah kau bercanda
Kerna tiada yang sempurna
Fahamilah
Kau dan aku pasti begini
Menempuhi onak dan duri
Suka duka bersamamu
Dan yang pasti aku ‘kan di sini
Kau dan aku harus begini
Menempuhi setiap hari
Senyum tawa airmata
Dan baru ‘kan sempurna
Takkan ku berterusan
‘Tuk coba memuaskan
Hatimu terhadapku
Kau mahukan
Segalanya sempurna
Mungkinkah kau bercanda
Kerna tiada yang sempurna
Fahamilah Kau dan aku pasti begini
Menempuhi onak dan duri
Suka duka bersamamu
Dan yang pasti aku ‘kan di sini
Kau dan aku harus begini
Menempuhi setiap hari
Senyum tawa dan airmata
Baru ‘kan sempurna
Berkali ku katakan
Yang aku milikmu
Berkali juga kau bertanya
(kau dan aku pernah begitu namun dah berlalu...)
Kau dan aku pasti begini
Menempuhi onak dan duri
Suka duka bersamamu
Dan yang pasti aku ‘kan di sini
Kau dan aku harus begini
Menempuhi setiap hari
Senyum tawa airmata
Dan baru ‘kan sempurna

No comments: