Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Friday, May 6, 2011

ibu ratu hati ku...

Assalamualaikum...
dah ade sikit-sikit sarang labah-labah... biasa la tuan tanah malas...hari ahad ni hari ibu.. bersempena dengan hari indah tersebut aku nak ucapkan :-

Selamat hari mak kepada ibu tercinta.. kepada ibu dunia dan akhirat pn dzabariah binti yusof.
semoga mak sentiasa dilimpahkan kesihatan... mak adalah ibu yang paling terbaik di dalam dunia sya.. tanpa mak tiadalah erti kehidupan..

Tiada ucapan terindah yang mampu sya luahkan betapa anak degil mak ni terlalu menyayangi mak. Segala pengorbanan mak untuk membesarkan sya tak penah dilupakan.

Mak adalah wanita paling hebat di hati sya... wanita paling kuat di jiwa sya... terima kasih mak atas segala dorangan mak untuk jadikan sya manusia...




















Tak lupa jugak pada ibu mertua ku pn hajah ramlah md said...'terima kasih kerana memberi restu pada sue... terima kasih kerana menerima sue ape adanya...terima kasih kerana memberi kepercayaan untuk menjadi suri di hati satu-satunya anak lelaki kesayangan mak....'















Selamat hari mak...

p/s : sebenarnya banyak lagi yang mahu diucapkan... tapi aku sudah sebak... memang kalo di cangkul pasal sejarah pengorbanan mak...ape yang dah mak buat untuk aku.. maka akan menangis teresak-esak la aku....sebab aku anak yang degil... tapi tetap mencintai ibuku sepenuh jiwaa.... terima kasih mak untuk segalanya...

No comments: